Аудити

Потрібен, якщо:

    не розумієте, які канали продажів у вашому бізнесі найефективніші та як їх посилювати
    інвестуєте багато бюджету в контент, команду, таргет, але не розумієте конкретний результат
    маєте маленьку залученість аудиторії у ваших соцмережах, розсилках, сайті (або ії зовсім немає)
    хочете впевнитись в ефективності своїх рекламних компаній та соцмереж


    витрачаєте багато часу на комунікацію з клієнтами, втрачаєте клієнтів через великий обіг, забуваєте якісно вести комунікацію з кожним окремим клієнтом
    шукаєте нові вектори розвитку та масштабування бізнесу
    помічаєте незлагоду контенту в різних точках контакту
    закінчились ідеї для контенту, пропозицій клієнтам, співпраць
    потрібен ковток повітря серед операційної роботи

Процес роботи:

1

Бріфінг

зустріч, впродовж якої дізнаємось про «внутрішню кухню» твого бізнесу, досвід який пройшла команда, проблеми та завдання які вирішуєте наразі та головне - запит з яким прийшли на аудит. Проводимо з власником та топменеджментом.

2

План дій

починаємо звітностість - сруктуруємо всю отриману інформацію та формуємо файл з чіткими пунктами аудиту та зон пошуку ідей для розвитку. Погоджуємо з замовником.

3

Аудит

тут багато уваги вашому бізнесу, багато питань та трішечки магії.

4

Висновки

готуємо презентацію з усіма результатами, висновками, ідеями та чек-листом покрокових та зрозумілих поліпшень.

5

Зустріч-презентація

цей брейншторм присвячуємо роз'яснено кожного пункту, обговоренню можливих питань та створенню дорожної карти, щоб дійсно впровадити всі важливі ідеї в дію.

Що ти отримуєш?

- повну та прозору картину реальної ситуаціїсвоїх діджітал інструментів в бізнесі- зрозумілий та покроковий план змін, рекомендацій, ідей- дорожна карта, що допоможе запланувати реалізацію та не втратити мотивацію після аудиту

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з тобою протягом години ❤️

Can't send form.

Please try again later.

Made with